îmi plac jocurile, și dacă sunteți de lectură acest lucru, atunci, probabil, te iubesc jocuri prea. Oportunitățile de evadare, provocare și bucurie sunt limitate doar de priceperea și imaginația designerilor și a echipelor de dezvoltare. De asemenea, îmi place să citesc și probabil că am consumat sute de romane fantastice de-a lungul celor patruzeci de ani. Prin urmare, am fost foarte încântat de debutul mult așteptat al seriei Beast Quest pe console. Copiii mei se bucură de mixul cărților de mitologie și trope fantastice, iar potențialul interactiv al încercărilor unui tânăr cavaler care explorează o lume fantastică este imens. Prin urmare, am lua nici o plăcere în scris un comentariu care conține aproape nimic pozitiv despre acest cinic, datat, și încercarea de overpriced la hoodwink copii – și părinții lor – de la 30 de ani.

semnele nu sunt încurajatoare chiar și la prima pornire a jocului, deoarece vă confruntați cu un ecran de meniu care nu arată decât un joc PS2 de înaltă rezoluție. Apreciez că această descriere este folosită în mod obișnuit ca hiperbolă, dar în acest caz, întregul design al jocului, de la grafică la mecanică, este rupt direct de acum două decenii. Acum, îmi plac jocurile retro și jocurile inspirate retro, dar nu cunosc pe nimeni care să aibă o mare nostalgie pentru legăturile licențiate ropey care au proliferat la începutul anilor 2000. Beast Quest împărtășește mult mai mult cu aprecierile uitate în mod justificat ale jocului Eragon decât cu peisajul jocurilor din 2018. Texturile sunt vechi, ruperea ecranului și tăierea sunt obișnuite și totul se învârte în ciuda lipsei de calitate vizuală.

– articolul continuă mai jos –

povestea este fundamental bine, dacă extrem de generic. Vei juca ca tânăr Tom, fiul unui mare cavaler și maestru de fiare, care a fost lipsă de un număr de ani. Pe măsură ce începe jocul, sunteți întâmpinați de un vrăjitor misterios a cărui asemănare cu Gandalf sau Dumbledore este cu siguranță întâmplătoare. După un scurt tutorial care stabilește perfect gameplay-ul liniar, practic spunându-vă să împingeți pe stick-ul de control, intrați într-o luptă de antrenament. Aici este un domeniu care ar fi putut fi interesant, dar mixul, desigur, roman de luptă în timp real și strategia de câmp de luptă devine în curând obosit și repetitiv. Această repetare nu este ajutată de faptul că întregul joc conține doar opt tipuri diferite de inamici, cu unele re-skin-uri pentru a arăta tipuri elementare. Drept urmare, lupta devine o corvoadă care trebuie îndurată mai degrabă decât să se bucure.

Comenzile sunt greoaie și grele. Am pierdut mai multă sănătate mecanicii de salt masiv care nu răspund decât am făcut-o oricăruia dintre dușmani. Pasaje de platforming-deși acest termen îl face să sune mult mai avansat decât este – sunt pline în jurul nivelurilor și au provocat întotdeauna un geamăt de la mine și copiii mei care au jucat jocul cu mine. Cu toate acestea, nu există nicio cooperare de niciun fel, așa că am jucat trecând controlerul între noi, deoarece fiecare jucător a devenit prea plictisit pentru a continua.

sistemul de luptă de bază are un anumit potențial, dar se simte mult mai potrivit pentru un titlu mobil bugetar decât un joc la prețuri alături de Dark Souls sau Shadow of the Colossus. Poate că aspectul cel mai condamnabil al întregului dezastru este că căutarea jocului mobil Beast Quest mai vechi arată că versiunea iOS și Android arată de fapt și joacă mult mai bine decât această parodie.

odată ce ați face prin tutorial, sunteți liberi să exploreze lumea Avantia. Prin gratuit, desigur, vreau să spun că puteți urma calea aproape în întregime liniară prin nivelurile care se disting doar prin grafica lor reskinned. Dușmanii sunt întotdeauna vizibili pe hartă, dar bătăliile reale datorează mult mai mult celor enervante aleatorii ale JRPG-urilor timpurii. Din când în când, un inamic va lua aparent mult mai multe lovituri pentru a coborî, dar există puțină logică în acest sens. Există versiuni de umbră ascunse ale unor dușmani care sunt atașați la o serie de căutări de vânătoare, dar din nou, designul incredibil de liniar face ca găsirea acestora să fie departe de o provocare. Mutarea între zone are ca rezultat timpi de încărcare atât de extraordinar de lungi încât copiii mei și cu mine am făcut o melodie de căutare de încărcare pentru a cânta de fiecare dată.

În afară de căutările de vânătoare, majoritatea sarcinilor din Beast Quest sunt misiuni de bază. Acest lucru este agravat de faptul că monștrii aruncă obiecte doar atunci când vi s-a oferit căutarea relevantă. Aceasta înseamnă că trebuie să eliminați recompense, dintre care unele par artificial neobișnuite, pentru a finaliza misiunile menționate. Cu toate acestea, recompensele pentru multe dintre aceste misiuni depășesc cu mult provocarea lor, deoarece primiți adesea cantități mari de AP necesare pentru a vă nivela abilitățile. Acest lucru sugerează un nivel de personalizare și joc de rol care nu este cu adevărat prezent.

majoritatea vrăjilor pe care le deblocați sunt inutile și orice îngrijorare cu privire la abilitățile de prioritizare este eliminată de faptul că am terminat jocul cu peste 700 ap necheltuite. În mod similar, banii sunt aproape în întregime inutili în joc și îți cumpără cu adevărat doar câteva upgrade – uri pentru poțiunile tale și un accesoriu ocazional-acesta din urmă fiind invariabil inferior celor care se găsesc în cufere care aruncă nivelurile. Chiar și aceste cufere sunt prost concepute, deoarece sunt deschise de chei care plutesc misterios în peisaj. Împărțite în fier, bronz și aur, recompensele sunt monede, cu accesorii în cufere de aur. Cu toate acestea, părea să existe mult mai multe cufere decât chei, așa că nu era prea puțin de câștigat din explorarea completă a nivelurilor.

ce este bun:

• cărțile sunt distractive
  • nu m-a lovit

e rău:

• grafica extrem de datate și de performanță gunoi
  • quest-uri plictisitoare și lupta
  • dureros de mult timp de încărcare
  • progresie caracter sens
  • unele dintre cele mai grave controale sărituri în ani
  • cinic pret sentiment

eu nu sunt un fan al comentarii prea negative, și, de obicei, să încerce să găsească aspecte pozitive despre jocuri care sunt atât de des și rezultatul multor ore de muncă grea. Acest lucru nu se poate spune despre Beast Quest, deși. Întregul joc se simte ca o construcție care a rămas nelansată timp de 15 ani și a fost în cele din urmă împinsă în 2018. Dacă ar fi fost un joc de preț scăzut, destinat fanilor mai tineri ai seriei de cărți, aș fi putut fi mai îngăduitor, dar să eliberez un joc atât de cinic și apoi să am obrazul pur pentru a plesni un preț de 30 de la un preț de 30 de la un preț de neiertat și nici nu aș recomanda să iau acest lucru la un preț de vânzare. Nici măcar nu funcționează la un nivel’ atât de rău este bun’. Beast Quest este echivalentul de joc al Old Yeller, dar fără atașamentul emoțional.

scor: 2/10