miluji hry, a pokud čtete to pak pravděpodobně milujete hry příliš. Možnosti úniku, výzvy a zábavy jsou omezeny pouze dovedností a představivostí designérů a vývojových týmů. Také rád čtu, a pravděpodobně jsem během svých čtyřiceti let spotřeboval stovky fantasy románů. Byl jsem proto opravdu nadšený dlouho očekávaným debutem série Beast Quest na konzolích. Moje děti si užívají kombinaci mytologie a fantasy tropů knih, a interaktivní potenciál zkoušek mladého rytíře zkoumajícího fantasy svět je obrovský. Proto jsem si žádné potěšení psát recenzi, která obsahuje téměř nic pozitivního o této cynické, ze dne, a předražený pokus oklamat děti – a jejich rodiče – z 30 liber.

příznaky nejsou povzbudivé ani při prvním spuštění hry, protože jste konfrontováni s obrazovkou nabídky, která vypadá jako nic jiného než hra s vysokým rozlišením PS2. Vážím si toho, že tento popis se běžně používá jako nadsázka, ale v tomto případě, celá hra design od grafika mechaniky jsou zkopírované z před dvaceti lety. Teď jsem si retro hry, retro-inspiroval hry, ale neznám nikoho, kdo má nějaké velké nostalgie po ropey licenci tie-inů, které se množily na počátku roku 2000. Beast Quest akcií mnohem více s právem zapomenuté likes Eragon hra, než to dělá s herní krajině 2018. Textury jsou staré, trhání a ořezávání obrazovky jsou samozřejmostí a celá věc se chugs spolu přes jeho nedostatek vizuální kvality.

– ČLÁNEK POKRAČUJE POD –

děj je v podstatě v pořádku, pokud je velmi obecný. Hrajete jako mladý Tom, syn velkého rytíře a mistra zvířat, který už několik let chybí. Jak hra začíná, jste uvítáni tajemným čarodějem, jehož podobnost s Gandalfem nebo Brumbálem je jistě náhodná. Po krátkém tutoriálu, který dokonale nastaví lineární hratelnost tím, že v podstatě říkám, tlačit na řídící páku zadáte školení bitva. Zde je jedna oblast, která by mohla být zajímavá, ale nepochybně nová kombinace boje v reálném čase a strategie bojiště se brzy unaví a opakuje. Tomuto opakování nepomáhá skutečnost, že celá hra obsahuje pouze osm různých typů nepřátel s některými re-skiny, které ukazují elementární typy. Výsledkem je, že boj se stává fuška, která musí vydržet spíše než si užívat.

ovládací prvky jsou těžkopádné a těžké. Ztratil jsem více zdraví na masivně nereagující mechaniku skoku než na kteréhokoli z nepřátel. Pasáže z plošinových – i když tento termín zní mnohem vyspělejší, než to je – jsou poseté kolem úrovně a vždy vyvolal sten od sebe a své děti, kteří hráli hru se mnou. Neexistuje žádná kooperace jakéhokoli druhu, nicméně, a tak jsme hráli předáním ovladače mezi námi, protože každý hráč se příliš nudil, aby pokračoval.

základní bojový systém má určitý potenciál, ale cítí se mnohem vhodnější pro rozpočet mobilní titul než hra ceněná vedle Dark Souls nebo Shadow of the Colossus. Snad nejvíce usvědčujícím aspektem celého debaklu je to, že hledání starší mobilní hry Beast Quest ukazuje, že verze pro iOS a Android skutečně vypadá a hraje mnohem plynuleji než tato parodie.

jakmile se dostanete přes tutoriál, máte možnost prozkoumat svět Avantia. Zdarma, samozřejmě, mám na mysli můžete sledovat téměř zcela lineární cestu přes úrovně, které jsou rozlišitelné pouze podle jejich reskinned grafiky. Nepřátelé jsou na mapě vždy viditelní, ale skutečné bitvy vděčí mnohem více nepříjemným náhodným bitvám raných JRPG. Jednou za čas nepřítel zdánlivě vezme mnohem více zásahů, aby šel dolů, ale to má malou logiku. Existují skryté stínové verze některých nepřátel, které jsou připojeny k řadě loveckých úkolů, ale znovu, neuvěřitelně lineární design dělá nalezení těchto daleko od výzvy. Pohyb mezi zónami výsledky v načítání tak mimořádně dlouho, že moje děti a já jsem se do ‚Načítání Quest‘ píseň zpívat pokaždé.

kromě loveckých úkolů jsou většina úkolů v Beast Quest základními úkoly. To je ještě horší tím, že monstra padají pouze položky, když jste dostali příslušný úkol. To znamená, že musíte rozdávat odměny, z nichž některé se zdají být uměle neobvyklé, za účelem dokončení uvedených úkolů. Odměny pro mnoho z těchto úkolů, jsou však daleko přesahující jejich problém, jak si často dostávají velké množství AP, vyžaduje, aby úroveň výš své dovednosti. To naznačuje úroveň přizpůsobení a hraní rolí, která ve skutečnosti neexistuje.

většina kouzel, které odemknete, je zbytečná a jakékoli obavy z upřednostňování schopností jsou odstraněny skutečností,že jsem hru dokončil s více než 700 AP nevyčerpanými. Podobně, peníze je téměř úplně k ničemu ve hře a jen opravdu koupí nějaké upgrady pro vaše lektvary a občas příslušenství – ta vždy být horší než ty lze nalézt v truhlách, že vrh úrovně. Dokonce i tyto truhly jsou špatně navrženy, protože jsou otevřeny klíči záhadně vznášejícími se v krajině. Rozděleno na železo, bronz, a zlato, odměny jsou mince, s příslušenstvím ve zlatých truhlech. Zdálo se však, že je mnohem více truhel než klíčů,takže z plného zkoumání úrovní nebylo co získat.

Co je Dobré:

• knihy jsou zábavné,
  • nespadla na mě

Co je Špatné:

• Strašně ze dne grafiku a odpadky výkon
  • Nudné questy a bojovat
  • Bolestně dlouhé načítání
  • Bezvýznamný charakter progrese
  • Některé z nejhorších skákání kontrol v letech
  • Cynický pocit, že cena

Nejsem fanoušek příliš negativní recenze, a obvykle se snaží najít pozitivní aspekty o hry, které jsou tak často pracuje z lásky a výsledkem mnoha hodin tvrdé práce. To však nelze říci o Beast Quest. Celá hra se cítí jako stavba, která seděla nevydaná 15 let a nakonec byla vytlačena v 2018. Pokud se jednalo o levných hra zaměřená na mladší fanoušky knižní série, že jsem mohl být mírnější, ale k vydání takové cynicky chatrný hru a pak naprostá drzost facku 30 £cena na to je neomluvitelné, a já bych se ani doporučujeme vybírat na prodejní cenu. Nefunguje to ani na úrovni „tak špatné, že je to dobré“. Beast Quest je herní ekvivalent Old Yeller, ale bez citové vazby.

skóre: 2/10